از مانور دادن راه خود را از طریق پودر تازه در دامنه ها تا رسیدن به خیابان های یخی در یخ های خود ، گرم نگه داشتن هوا مهم است وقتی که ماه های سرد زمستان می چرخد. دانستن چگونگی انتخاب مناسب ژاکت زمستانی نه تنها برای زنده ماندن بلکه در شکوفایی برف ضروری است. اندازه گیری لباس کودک برای لباسهای زمستانی معمولا یک سایز بزرگتر است.
برخی ممکن است کتهایی را انتخاب کنند که در طول زمستان می چرخد ​​، در حالی که برخی دیگر ممکن است به یک ژاکت وفادار باشند. نیاز کسانی که دوست دارند فعال بمانند متفاوت خواهد بود با کسانی که می خواهند چیزی را در شهر بپوشند. بسته به جایی که خودتان هنگام برف باران می یابید ، نیازهای ژاکت شما متفاوت خواهد بود. چه برای شما یا افراد کوچک شما باشد ، ما نکات و ترفندهایی برای یافتن کاپشن زمستانی مناسب برای در نظر گرفتن ماه های سرد زمستان داریم. لباسهای سنتی ژاپنی نیز برای هوای سرد مناسب هستند.

به چه نوع ژاکت زمستانی نیاز دارید؟

سه نوع اصلی کاپشن زمستانی وجود دارد ، بنابراین اگر می خواهید بفهمید که چگونه ژاکت مناسب زمستانی را برای نیازهای خود انتخاب کنید ، ابتدا باید بدانید که نوع فعالیت هایی را که قصد دارید با استفاده از ژاکت برای آنها انتخاب کنید ، چیست. کسی که به دنبال یک ژاکت گاه به گاه برای گشت و گذار در شهر است ، به همان نوع ژاکت نیاز ندارد به عنوان کسی که زمین های ناهموار کالاهای پشتی را کاوش می کند.  در لباس گرم به رنگ پوست و انتخاب لباس نیز اهمیت دهید.
کاپشن های زمستانی نه را گاه کت های زمستانی مردانه

بیشتر بخوانید: لباس و مد عربی ، نباید های بدن گلابی ، انواع پوشاک کودکان

کت زمستانی فنی

کاپشن های فنی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال گرمی سبک هستند و اجازه می دهد تا در هنگام مشغول انجام فعالیتهای فضای باز ، حرکت کامل را انجام دهید. مارک هایی مانند Arc Arcteryx و Norrøna نه تنها برای هوای سرد بلکه برای فعالیت های مختلفی مانند اسکی ، کوهنوردی و کوهنوردی ، کت هایی مناسب را تهیه می کنند. ساری که یک نوع لباس هندی می باشد برای هوای سرد مناسب نیست.
این کاپشن ها شامل ویژگی های فنی بیشتری مانند هودهای سازگار با کلاه ایمنی و گودال های فشرده برای افزایش جریان هوا در طی فعالیت های پر فشار هستند. به طور کلی ، کاپشن های فنی سبک تر از کت های زمستانی معمولی در اطراف شهر هستند و از تراکم و بسته بندی بیشتری برخوردار خواهند بود. انواع جنس لباس برای لباسهای گرم وجود دارد.

اکثر کت های فنی ساخته شده برای پیگیری های شدید زمستانی دارای ساخت 3L هستند. این اصطلاح اغلب با غشایی مانند GORE-TEX همراه است که از یک سیستم لایه بندی برای ایجاد پوسته های ضد آب با دوام استفاده می کند ، مناسب برای پوشیدن در هنگام لایه بندی مناسب. لایه های بیشتر گاهی اوقات می تواند به معنای وزن بیشتر باشد ، بنابراین برخی از کت های فنی برای حفظ وزن و کاهش وزن ، ضمن حفظ کل حفاظت از هوا طراحی شده اند.

کتهای زمستانی

غاز Langford Parka کانادا و Vallier Outremont Down Parka گزینه های شیک برای آب و هوای سخت زمستان هستند. این کت ها و سایر کت ها با طرح های ساده بخشی از گزیده ای است که گرمی برتر زمستان را با سبکی که برای گرفتن محیط های شهری ایجاد می کند ، ارائه می دهد. همچنین بخوانید: تعریف لباس کوکتل

کاپشن های زمستانی گاه به گاه در اطراف شهر با استایل ها و سیلوی های مختلف بازی می کنند و شامل ویژگی هایی با هدف راحتی هستند ، از جمله کاپوت های بزرگ با پارچه های خز ، و جیب های دستمال مرطوب. اگر ویژگی های فنی را در خود جای دهد ، اغلب آنها را با لباس های شیک پوشش می دهید ، زیرا برای فعالیت های با شدت زیاد استفاده نمی شود.  انتخاب لباس برای بدن گلابی شکل مناسب زمستان مهم است.

ویژگی اصلی پالتوهای زمستانی گاه به گاه در اطراف شهر ، گرمای برتر است. برندهایی مانند شرکت کوارتز کوارتز یا مارک لوکس Arc Arcteryx ویلانس طراحی شده اند تا شرایط سخت و بدون ایجاد سبک و طاقت فرسا را ​​بدست آورند.

https://altitude-blog.com/en/how-to-choose-right-winter-jacket/


melateeshgh زمستانی ,لباس ,ژاکت ,زمستان ,کاپشن ,هوای ,برای هوای ,انتخاب لباس ,لباس برای ,لایه بندی ,برای فعالیت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کتابخانه عمومی شیخ فضل الله تفضلی بهشهر آپشن خودرو | گندم کار علیشیخ پیشه تفریحی سنتر انواع بیمه و بیمه تکمیل درمان دفتر کامپیوتری سون